Tiedote: Kodit.io ja Epic Foods Co yhteistyöhön
JULKAISTU: 14.2.2018      no image

Asuntokaupan uudistaja Kodit.io ja ruokayritys Epic Foods Co ovat aloittaneet yhteistyön. Suuren suosion saavuttaneet Epicin illalliskassit ovat nyt kaikkien Kodit.io asiakkaiden saatavilla. Kodit.io tarjoaa yhden illalliskassin maksutta sekä alennuksen seuraavasta kahdesta, jotta ruokailu olisi sujuvaa myös muuton yhteydessä.

Maailman paras asunnonvaihtokokemus

Kodit.io haluaa tarjota asiakkailleen mahdollisimman helpon ja miellyttävän omistusasunnon vaihdon. Siksi asuntojen myyjät ja ostajat saavat Kodit.io:lta myös monipuolisia etuuksia kuten siivous-, muutto- ja ruokaetuja. Nämä edut toteutetaan yhteistyössä Kodit.io:n kumppaneiden kanssa.

“Olemme kiinnittäneet erityistä huomiota kumppaneidemme valinnassa palveluun laatuun sekä ensiluokkaiseen asiakaskokemukseen, jotta oma visiomme maailman parhaasta asunnonvaihtokokemuksesta asiakkaillemme toteutuisi.” kertoo Kodit.io:n CMO Tero Tiainen.

“Kun mietimme, mitkä edut voisivat helpottaa asiakkaidemme elämää muuton yhteydessä, tuli mieleen Epic ja heidän illalliskassi, koska se on henkilökohtaisesti pelastanut oman illalliseni useamman kerran. Epicin ruoka on aina käsin tehtyä, puhtaista raaka-aineista, maukasta sekä kotiintoimitettua. Epicin ihmisistä huokuu intohimo ruokaan ja hyvä palveluasenne, joten he ovat meille juuri sopiva kumppani.” lisää Tiainen.

Kodit.io:n ja Epic Foods Companyn yhteistyö tulee vuoden 2018 aikana sisältämään useita satoja toimitettuja illalliskasseja. ”Muuttolaatikoiden keskellä ei aina tee mieli kokata, sillä kattilat ja kauhat ovat jo pakattuina jonnekin laatikoiden pohjalle. Me Epicillä haluamme tarjota uusille kodinomistajille palvelun, jonka avulla syödään hyvin ja monipuolisesti, sekä ennen kaikkea vaivattomasti. Tavoitteenamme on korvata keittiö niinä päivinä, kun ei itse jaksa tai ehdi kokata. Olemme erittäin iloisia yhteistyöstämme Kodit.io:n kanssa. On mahtavaa saada tehdä töitä toisen omaa alaansa mullistavan yrityksen kanssa ja uskomme tämän olevan pitkän ja tuottavan polun alku meille molemmille. Uskomme, että yhdessä pystymme tarjoamaan asiakkaille vaivattomia asunnonvaihtokokemuksia” toteaa Heini Pekkala, Epic Foods Co:n markkinointipäällikkö.

Lisätietoja:

Tero Tiainen, CMO, Kodit.io

+358 40 573 2223 | tero@kodit.io

Heini Pekkala, Marketing Manager, Epic Foods Co

+358 50 436 0880 | hello@epic.fi

Kodit.io

Kodit.io on suomalaisen Homerun Technologies Oy:n tuottama tekoälyä hyödyntävä palvelu, jonka tehtävä on nopeuttaa ja helpottaa asuntokauppaa poistamalla yleisimpiä omistusasunnon vaihtoon liittyviä ongelmia. Tavoitteena on luoda maailman paras asunnonvaihtokokemus sekä perustavalla tavalla muuttaa tapaa, jolla asuntoja myydään ja ostetaan. Kodit.io antaa asunnosta hinta-arvion ja tekee käteistarjouksen tekoälyyn, julkiseen dataan, taloyhtiön tietoihin sekä laajaan asunnon tarkastukseen pohjautuen. Myynnissä olevat asunnot ovat aina muuttovalmiita ja remontoituja. https://www.kodit.io/

Epic Foods Co

Vuonna 2014 perustettu Epic Foods Co on Suomen ensimmäinen nettikeittiö. Ilman asiakastiloja toimiva yritys tarjoaa asiakkailleen käsin tehtyä, aitoa ja monipuolista ruokaa. Huippukokkien valmistamat terveelliset lounas- ja illallisateriat valmistetaan puhtaista raaka-aineista ja toimitetaan asiakkaille ekologisesti biokaasu- ja sähköautoilla. Yrityksen tehokkaalla mallilla on toimitettu jo yli 100 000 annosta pääkaupunkiseudulla. Ruokalistojen suunnittelusta ovat vastanneet Euroopan Michelin-ravintoloistakin tuttu, Savoyn ja Palacen entinen keittiöpäällikkö Marko Laine, sekä Petteri Luoto, joka on eräs Suomen arvostetuimmista fine dining -kokeista. www.epic.fi