Tiedote: Kodit.io ja Grabbarna Flytt yhteistyöhön
JULKAISTU: 17.1.2018      no image

Asuntokaupan uudistaja Kodit.io valitsi Grabbarna Flyttin kumppanikseen kaikissa muuttoon liittyvissä asioissa. Grabbarna Flytt tarjoaa kaikista muuttopalveluista 15% alennuksen kaikille Kodit.io:n asiakkaille. Tämän lisäksi Kodit.io asunnon vaihtajat saavat muuttosetelin, jolla voi maksaa muuttokuluja.

Maailman paras asunnonvaihtokokemus

Kodit.io haluaa tarjota asiakkailleen mahdollisimman helpon ja miellyttävän omistusasunnon vaihdon. Siksi asuntojen myyjät ja ostajat saavat Kodit.io:lta myös monipuolisia etuuksia kuten siivous-, muutto- ja ruokaetu. Nämä edut toteutetaan yhteistyössä Kodit.io:n kumppaneiden kanssa.

“Olemme kiinnittäneet erityistä huomiota kumppaneidemme valinnassa palveluun laatuun sekä ensiluokkaiseen asiakaskokemukseen, jotta oma visiomme maailman parhaasta asunnonvaihtokokemuksesta asiakkaillemme toteutuisi.” kertoo Kodit.io:n CMO Tero Tiainen.

“Kun arvioimme kumppaneita muuttopalveluihin, Grabbarna Flyttin kavereiden asenne teki suuren vaikutuksen. Heistä huokuu palveluasenne ja joustavuus, periaatteessa kaikki onnistuu. Grabbarnan Flytt on moderni, hyvin ammattitaitoinen muuttopalvelu, jonka asiakastyytyväisyys on korkealla tasolla, siksi uskon, että he palvelevat hyvin asiakkaitamme ja ovat meille sopiva kumppani.” lisää Tiainen.

Kodit.io:n ja Grabbarna Flyttin yhteistyö tulee vuoden 2018 aikana sisältämään lukuisia muuttoja. “On kunnia saada tehdä töitä toisen omaa alaansa mullistavan yrityksen kanssa ja uskomme tämän olevan pitkän ja tuottavan polun alku meille molemmille. Haluamme palvelujemme kautta tarjota Kodit.io:n asiakkaille ensiluokkaista ja vaivatonta muuttopalvelua.” toteaa Ingmar Söderblom, Grabbarna Flyttin Regional Manager.

Lisätietoja:

Tero Tiainen, CMO, Kodit.io

+358 40 573 2223 | tero@kodit.io

Ingmar Söderblom, Regional Manager, Grabbarna Flytt

+358 40 552 2144 | info@grabbarnaflytt.fi

Kodit.io

Kodit.io on suomalaisen Homerun Technologies Oy:n tuottama tekoälyä hyödyntävä palvelu, jonka tehtävä on nopeuttaa ja helpottaa asuntokauppaa poistamalla yleisimpiä omistusasunnon vaihtoon liittyviä ongelmia. Tavoitteena on luoda maailman paras asunnonvaihtokokemus sekä perustavalla tavalla muuttaa tapaa, jolla asuntoja myydään ja ostetaan. Kodit.io antaa asunnosta hinta-arvion ja tekee käteistarjouksen tekoälyyn, julkiseen dataan, taloyhtiön tietoihin sekä laajaan asunnon tarkastukseen pohjautuen. Myynnissä olevat asunnot ovat aina muuttovalmiita ja remontoituja. https://www.kodit.io/

Grabbarna Flytt

Grabbarna Flytt Oy on moderni suomalainen muutto– ja logistiikka yritys joka toimii lähtökohtaisesti pohjoismaissa. Grabbarna Flytt tarjoaa muuttopalvelua jokaiselle asiakkaalleen erikseen räätälöitynä, oli kyseessä pienempi kotimuutto tai isomman yrityksen tilanvaihto. Tuhansien muuttojen kokemuksella yrityksen tavoitteena on aina tarjota asiakkailleen juostavaa, vaivatonta ja ammattitaitoista palvelua kilpailukykyiseen hintaan. Vuoden 2018 alusta Grabbarna Flyttin toimipisteitä löytyy Helsingistä, Turusta ja Tukholmasta. www.grabbarnaflytt.fi