Tiedote

Tiedote: Kodit.io lanseeraa palvelunsa pääkaupunkiseudun asunnon ostajille ja myyjille
JULKAISTU: 28.1.2018      no image

Kodit.io on suomalaisen Homerun Technologies Oy:n tuottama uusi tekoälyä hyödyntävä palvelukonsepti, joka perustavalla tavalla muuttaa tapaa, jolla omistusasuntoja myydään ja ostetaan. Palvelu poistaa yleisimpiä omistusasunnon vaihtoon liittyviä ongelmia ja tekee asunnon vaihtamisesta nopeampaa, helpompaa, turvallisempaa ja vaivattomampaa kuin aikaisemmin.

Tavoitteena tarjota asunnon ostajille ja myyjille maailman paras asunnonvaihtokokemus

“Olemme tarjonneet palveluamme pääkaupunkiseudun asuntojen ostajille ja myyjille pienemmässä mittakaavassa jo marraskuun 2017 puolivälistä lähtien testaten samalla prosessejamme. Nyt palvelumme on valmis tarjottavaksi isommassa mittakaavassa pääkaupunkiseudulle. Keväällä on tarkoitus laajentaa myös Turkuun ja Tampereelle sekä syksyllä Baltiaan.” toteaa Kodit.io:n CEO Kalle Salmi.

Kodit.io tarjoaa kodin ostajille täysin remontoituja ja muuttovalmiita asuntoja, joihin voi vaihdossa antaa vanhan asuntonsa. Vanhasta asunnosta tarjotaan dataan perustuva markkinahinta. Kodit.io asunnot sopivat hyvin myös asuntosijoittajille.

Kodin myyjille Kodit.io tekee dataan perustuvan käteistarjouksen asunnosta, tarjoaa joustavuutta kaupan aikataulussa sekä mahdollisuuden vuokrata vanha asunto takaisin, jotta myyjä välttyy väliaikaisilta asumisratkaisuilta ennen uuteen kotiin muuttoa.

“Toimimme yhteistyössä pohjoismaiden johtavien kiinteistörahastojen kanssa sekä tarjoamme myös kiinteistönvälittäjille työkaluja ja liiketoimintamalleja, joilla he voivat paremmin palvella omia asiakkaitaan.” kertoo Salmi palvelun monimuotoisuudesta.

Kodit.io:n tavoite on laajentua koko Eurooppaan ja helpottaa ihmisten elämää tarjoamalla heille maailman paras asunnonvaihtokokemus.

Summary in English

Kodit.io is launching its service for home buyers and sellers in the Greater Helsinki area

Kodit.io is the world’s most accurate AI-powered real estate data platform and a revolutionary service concept created by Homerun Technologies. The service redefines how people buy and sell homes making it faster, easier, safer and more convenient by removing the most common problems when selling a home and buying a new one.

Kodit.io offers buyers fully renovated homes and the opportunity to trade-in their old home for a data-based market price. For home sellers Kodit.io gives cash offers on their homes, flexibility to choose their closing date and an opportunity to lease back their old home in order to avoid temporary housing arrangements.

“Our goal is to expand to the rest of Europe and make people’s lives easier by providing the best home buying and selling experience in the world” says Kalle Salmi, CEO of Kodit.io.

Lisätietoja:

Kalle Salmi, CEO, Kodit.io

+358 50 573 5229 | kalle@kodit.io

Tero Tiainen, CMO, Kodit.io

+358 40 573 2223 | tero@kodit.io

Kodit.io

Kodit.io on suomalaisen Homerun Technologies Oy:n tuottama tekoälyä hyödyntävä palvelu, jonka tehtävä on nopeuttaa ja helpottaa asuntokauppaa poistamalla yleisimpiä omistusasunnon vaihtoon liittyviä ongelmia. Tavoitteena on luoda maailman paras asunnonvaihtokokemus sekä perustavalla tavalla muuttaa tapaa, jolla asuntoja myydään ja ostetaan. Kodit.io antaa asunnosta hinta-arvion ja tekee käteistarjouksen tekoälyyn, julkiseen dataan, taloyhtiön tietoihin sekä laajaan asunnon tarkastukseen pohjautuen. Myynnissä olevat asunnot ovat aina muuttovalmiita ja remontoituja. https://www.kodit.io/